TopBanner

מידע שימושי בהגשת בקשה למענק

כללי:

  1. במילוי טפסים מקוונים לבקשות מומלץ לגלוש בדפדפן מסוג גוגל כרום (Google Chrome).

  2. לצפייה ברשימת הפרויקטים יש לבחור את התחום הרלוונטי עבורך (אמנות חזותית/ ספרות ושירה/ קולנוע טלוויזיה וניו מדיה/אמניות במה).

מילוי טופס בקשה:

  1. הגשת הבקשה מתבצעת באמצעות מילוי טופס מקוון בלבד. מומלץ לצפות בכל הטופס לפני תחילת תהליך המילוי ולהיערך מראש עם כל המידע והמסמכים הנדרשים.

  2. כניסה / הרשמה למערכת :
    משתמש חדש: יש להירשם, הרישום מתבצע באמצעות כפתור הרשמה הממוקם בצד השמאלי העליון באתר.
    משתמש קיים: אין צורך לבצע רישום חדש. יש לבצע כניסה למערכת בעזרת שם המשתמש והסיסמא שהוגדרו
    ברישום הראשוני. במידת הצורך ניתן להגדיר סיסמא חדשה באמצעות "שכחתי סיסמא" .

  3. לתשומת ליבכם, תשלום המענק, לבקשות שיאושרו ישולם אך ורק לגורם שהגיש את הבקשה ועל שמו ישולם המענק. לא ניתן יהיה להסב מענקים לגורם אחר, לפיכך, יש להקדיש מחשבה לגורם על שמו מוגשת הבקשה למענק.

  4. לפני מילוי הטופס יש לקרוא את כל תנאי הסף - רק סימון עמידה בכל התנאים יאפשר המשך מילוי הטופס.

  5. הטופס מורכב מחמישה פרקים עיקריים. בכל פרק יש למלא את השדות המפורטים ע"פ ההסברים ולהקפיד על מילוי שדות החובה המצוינים בכוכבית בצבע אדום (יש לבצע שמירה בסיום כל פרק על מנת לעבור למילוי הפרק הבא).

  6. בשדות מספריים: יש להקליד מספר מלא ברצף ללא תווים או רווח.
    שימו לב - אין לעשות שימוש בתו אחוז (%).

  7. בכל שלב במילוי הטופס ניתן לבצע שמירה, הטופס יישמר באזור האישי באתר. מומלץ לשמור את הטופס כל מס' דקות על מנת למנוע התנתקות מהמערכת. אפשר להמשיך למלא את הטופס או לחזור אליו בהמשך באמצעות כניסה לאזור האישי באתר (בקשות פתוחות).
    שימו לב : השמירה אינה מהווה שליחת בקשה.

  8. בסיום מילוי הטופס יש ללחוץ על כפתור "שלח" שמופיע בחלקו התחתון של הטופס ובזאת מסתיים הליך ההגשה. במקרה וחסרים נתונים שהוגדרו כשדות חובה בטופס תקפוץ הודעה בהתאם והשדות החסרים יסומנו באדום - יש לחזור ולהשלים את החסר. לאחר השליחה הבקשה נסגרת לעריכה ונשמרת באזור האישי תחת "הבקשות שלי".

 

דגשים לפרק התקציב :

  1. תקציב הפרויקט יכלול סעיפי הוצאות והכנסות ממקורות מימון נוספים (לרבות מימון עצמי) כשהסכומים המצוינים בטופס כוללים מע"מ.

  2. על תקציב הבקשה להיות ברור ומתוכנן בקפידה, יש להגיש תקציב ריאלי וסביר להיקף הפרויקט.

  3. בפרק התקציב הגדרנו רכיבים להוצאה או הכנסה, במידה והרכיב שהוגדר אינו רלוונטי עבור הבקשה המוגשת, יש לעדכן  ב- "סכום" את הספרה 0.

  4. ניתן להוסיף בטופס שורות ב"הוצאות" או ב"הכנסות" באמצעות לחיצה על "הוסף הוצאה" או "הוסף הכנסה".
    הזנת סכומי תקציב : במספרים ולא בטקסט בציון סכום מלא (50000 ולא 50 ), ללא קיצורים וללא תווים או סימני מטבע.

  5. בשדות מספריים: יש להקליד מספר מלא ברצף ללא תווים או רווח.
    שימו לב - אין לעשות שימוש בתו אחוז (%).

 

דגשים לפרק הצרופות (קבצים או קישורים):

  1. גודל קובץ מקסימלי :    10MB

  2. גודל מקסימלי של כלל הקבצים המצורפים לטופס: 200MB

  3. סוגי הקבצים אותם ניתן לצרף לטופס:
    doc / docs / xls / xlsx / ppt / pptx / pdf / jpg / bmp / tif / rtf / gif / png / mpeg / mpg / mp3 / mp4 / mpv / wmv / mov / msg / avi

  4. שימו לב, בהוספת קובץ שנערך בתוכנת ADOBE יש להקפיד שהקישורים המופיעים בו יהיו גלויים עם URL מפורש ולא מוסתר. 

  5. הזנת מסמכים לטופס הבקשה:

    כדי להוסיף קובץ או קישור יש ללחוץ על כפתור "הוסף" משמאל לצרופה המבוקשת בטופס ולבחור קובץ/או קישור.

    בהוספת קובץ :

    בשלב הראשון יש להקליד טקסט בשדה שם הקובץ כדי לתת לקובץ שם.
    בשלב השני יש ללחוץ על כפתור "טען קובץ"  (פעולה זו מבצעת העלאה למחשב של הקובץ מהמחשב האישי (אחד הכוננים) וסריקת תקינות שלו.
    לבסוף ללחוץ על כפתור "שמירה" - על מנת שהקובץ יופיע ליד הצרופה עם שם הקובץ שניתן לו.

    בהוספת קישור:

    לתשומת ליבכם העלאת הקובץ לאתר אחסון אורכת זמן ויש להיערך לכך בהתאם ומראש.
    על מנת לצרף סרטונים / וידאו וכו' כקישור- יש להעלות את הסרטון ל YOUTUBE או לכל אתר אחר
    ולהעתיק את הקישור/הלינק בלבד לשדה המתאים בטופס ואז לבצע "שמירה".
    שימו לב, במידה וקיימת סיסמה יש להוסיף אותה בשדה המתאים.

     

  6. ניתן לצלם מסמכים במכשיר הנייד ולצרפם כקובץ- יש לוודא שהקובץ שלם וקריא.

  7. הצהרה חתומה ע"י עו"ד, המסמך מצורף לטופס, יש להוריד את הקובץ להדפיסו כדי להחתים עו"ד ואז לצרפו לטופס הבקשה כקובץ סרוק.

  8. לצורך חתימה מול עו"ד על טופס הצהרה על עמידה בתנאי הסף, מפעל הפיס מעמיד לרשות מגישי בקשה שהם יחיד בלבד (כלומר אדם פרטי) שירותי עו"ד ללא תשלום. השירות אינו מיועד למגישי בקשה מטעם תאגיד כמו עמותות או חברות.

    השירות יינתן במשרד עו"ד יהודה רווה במשרדים בתל אביב וירושלים.
    ניתן להגיע בתאום מראש בלבד עם טופס הצהרה מודפס, הכולל את מס' הבקשה ותעודת זהות במועדים המצוינים להלן בלבד:
    ירושלים - עו"ד נתנאל חבאני, משרד יהודה רווה.
    רחוב אוסישקין 26. טל' לתאום מראש 02-5635232.
    קבלה בימים ראשון-חמישי בין השעות 9:00 עד 17:00.
    תל אביב - עו"ד עזרא בריס, משרד יהודה רווה.
    רחוב לינקולן 20, בית רובינשטיין, קומה 16. טל' לתאום מראש 03-5620303.
    קבלה בימים ראשון ושלישי בין השעות 16:30 עד 17:30 וביום חמישי  1/2/18 בין השעות 16:30 עד 18:00.

מועד סיום ההגשה :

מועד סיום ההגשה עבור כל הפרויקטים הוא 4/2/2018 , יט' בשבט תשע"ח בשעה 23:59

אנו ממליצים בחום לא לחכות ליום ההגשה האחרון ולסיים את שליחת הטופס (הזנת תכנים וצירוף קבצים) מוקדם ככל שניתן. 
שימו לב, סגירת המערכת במועד המוכרז היא אוטומטית.

לאחר מועד ההגשה לא תתאפשר שליחת הטופס.

בהצלחה!

 

לחזרה לעמוד הראשי